R
eview
PC Master
98
Δεδομένου ότι έχουμε να κάνουμε με δου-
λειά ενός μόνο ανθρώπου, το οπτικό απο-
τέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από καλό, ει-
δικά αν συνυπολογίσει κανείς ότι η έκταση
στην οποία θα περιπλανηθείτε δεν είναι
καθόλου μικρή. Η ανάλυση φτάνει μέχρι τα
1920
x1080 pixels (1920x790 τα cutscenes)
και υπάρχουν αρκετές επιλογές τροποποί-
ησης της ποιότητας των γραφικών. Μία
από αυτές είναι το film grain και σας συνι-
στώ να την απενεργοποιήσετε, διότι το πα-
ραγόμενο εφέ δεν αξίζει τη δραστική μείω-
ση της ορατότητας που το συνοδεύει. Το
παιχνίδι εξελίσσεται νύχτα, συχνά υπό βρο-
χή. Αν και σε κάποια σημεία το περιβάλλον
είναι πιο γωνιώδες από όσα θα θέλαμε, σε
γενικές γραμμές τόσο η φύση όσο και τα
ανθρώπινα δημιουργήματα είναι πολύ κα-
λοσχεδιασμένα και, σε συνεργασία με τα
καιρικά φαινόμενα, προσφέρουν μία άκρως
επιβλητική ατμόσφαιρα. Είναι ενδιαφέρον
να βλέπεις μία τοποθεσία που μόλις διακρί-
νεται στη δυνατή βροχή να αποκτά φως και
χρώμα όταν ξεπροβάλλει το φεγγάρι. Σε
αντίθεση με την ποικιλία του περιβάλλο-
ντος, τα αντικείμενα που βρίσκονται διά-
σπαρτα στο νησί είναι ενοχλητικά επανα-
λαμβανόμενα.
Η μουσική που συνοδεύει τα δρώμενα,
χωρίς να είναι κάτι το αξιομνημόνευτο, θα
έλεγα πως εξυπηρετεί το σκοπό της. Τα
ηχητικά εφέ είναι ακόμα καλύτερα, από το
βήχα του ήρωα μέχρι τον παφλασμό των
κυμάτων στα βράχια. Πολύ καλή και η ερ-
μηνεία του ηθοποιού στον πρωταγωνιστικό
ρόλο. Διαθέτει μεταλλική, βαθιά φωνή και
δουλεύει σωστά τις παύσεις του δίχως να
βιάζεται και χωρίς να υπερβάλλει.
Με τα παραδοσιακά πλήκτρα WASD βαδί-
ζουμε στο χώρο, ενώ ταυτόχρονα στοχεύ-
ουμε με το ποντίκι. Όταν ο cursor μας αλ-
λάζει σε i, με το δεξί mouse button εξετά-
ζουμε το hotspot, ενώ αν αλλάξει σε χέρι
ενεργούμε ή παίρνουμε ένα αντικείμενο
με το αριστερό. Δυστυχώς, υπερβολικά
πολλά αντικείμενα γύρω μας έχουν
generic περιγραφές, ακόμα και κάποια από
τα οποία λογικά θα περιμέναμε κάτι διαφο-
ρετικό. Με το πλήκτρο Q ενεργοποιείται η
πυξίδα. Το inventory εμφανίζεται στο κάτω
μέρος της οθόνης με το πλήκτρο I. Για να
χρησιμοποιήσετε ένα από τα inventory
items που έχετε στην κατοχή σας, τα εναλ-
λάσσετε με τα πλήκτρα Z & X μέχρι να κα-
ταλήξετε σε αυτό που επιθυμείτε και πατά-
τε πάνω στο hotspot με το ποντίκι. Κάποιες
καταστάσεις ειδικού χειρισμού, για παρά-
Πρωταγωνιστής:
Λίγες ήταν οι
φορές που μας έκανε τη χάρη να
αρθρώσει μερικές λέξεις. Να ’ταν
τρελός ή παλικάρι; Το παιχνίδι δεν
αφήνει πολλά περιθώρια αμφιβο-
λίας, όταν διακόπτει συχνά τη
δράση του για να μας δείξει ρητά
ανθρώπων που τοποθετήθηκαν
σχετικά με πνευματικές ασθένει-
ες. Το ερώτημα είναι πόσο τρε-
λός; Έγινε κάτι στο παρελθόν που
τον έκανε να χάσει τα λογικά του
και να περιπλανιέται με κατε-
στραμμένη μνήμη σε ένα νησί φά-
ντασμα ή ενώνει κομματάκια παζλ
σε κάποιο ψυχιατρείο και όλα όσα
βλέπουμε συμβαίνουν μόνο στη
φαντασία του; Ό,τι θέλει ας κάνει,
αρκεί να μην τον βλέπει στον
ύπνο της η Πέμυ Ζούνη.
Αγοράκι:
Εμφανίζεται μπροστά
μας κατά διαστήματα και χάνε-
ται μόλις επιχειρούμε να το πλη-
σιάσουμε. Δεν γνωρίζουμε αν
βρίσκεται στα αλήθεια στο νησί
ή αν απλώς το φαντάζεται ο
ήρωάς μας. Άραγε πρόκειται για
το γιο του ή τους συνδέει κάτι
άλλο; Σίγουρα πάντως σχετίζε-
ται με το παρελθόν του. Το να
θυμηθεί ποιος είναι αποτελεί το
κλειδί που θα ξεκλειδώσει τη
μνήμη του.
Οικογένεια:
Ο πρωταγωνιστής
θυμάται σταδιακά τους δικούς
του: τη σύζυγό του και τα δύο
του παιδιά. Αγωνιά για την τύχη
τους και βασανίζεται γιατί δεν
μπορεί να καταλάβει γιατί δεν
βρίσκεται μαζί τους. Είναι δυνα-
τόν να τους εγκατέλειψε στη
μοίρα τους φεύγοντας μόνος
του από το νησί; Παρακαλεί να
τους βρει ζωντανούς και γερούς
και αυτό είναι το βασικό κίνητρο
που του δίνει δύναμη για να συ-
νεχίσει.
Κάτοικοι:
Εγκαταλελειμμένες
περιουσίες, τάφοι, πτώματα
ατάκτως ειρημένα σε ολόκληρη
την έκταση του νησιού. Τι τρο-
μερό κακό συνέβη στους κατοί-
κους του και γιατί τόσοι πολλοί
από αυτούς επέλεξαν να παρα-
μείνουν εκεί; Δυστυχώς, ο ήρω-
ας δεν εξετάζει τις σωρούς, πά-
ντως από όσο μπορούμε να
δούμε δεν φαίνεται να φέρουν
τραύματα. Η πιο πιθανή εξήγη-
ση είναι αυτή μίας ξαφνικής επι-
δημίας.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
Η πόρτα θα ανοίξει όταν φτιάξετε το μηχανι-
σμό της.
Το σύστημα με τα checkpoints δεν επαρκεί.