Στο Diablo, ο παίκτης δεν καθαρίζει
απλώς ένα level και μετά το προσπερνά.
Αντιθέτως, κάθε ανατριχιαστική λεπτομέ-
ρεια του περιβάλλοντος αποτυπώνεται
μέσα του: Mία απόμερη βιβλιοθήκη, ένα
σιντριβάνι αίματος, ένα παλουκωμένο σώ-
μα. Στο Diablo, οι εχθροί που εφορμούν
εναντίον μας δεν είναι απλώς «creepάκια»
που θα ρίξουν loot. Αντιθέτως, είναι πλά-
σματα από μία άλλη διάσταση, που μας
απειλούν πραγματικά. Στο Diablo, o θάνα-
τος δεν είναι μία απλή μεταφορά στο
πλησιέστερο spawn, αλλά ένα τραγικό
και αμετάκλητο συμβάν. Στο Diablo, οι
NPCs δεν είναι απλοί «μπακαλόγατοι»
Λάζαρε, δεύρο έξω!
O Monk του Hellfire, περιστοιχισμένος από τις φαινομενικά αθώες αγε-
λάδες…