PC Master
42
Εντάξει, η Telltale μάλλον έχει πάρει εργολαβία τα adaptations από ται-
νίες, σειρές και κόμιξ. Το The Wolf among us είναι ένα εξαιρετικό
interactive adventure game, το οποίο έμεινε πιστό στο ύφος και
στο στυλ του κόμικ. Μελανό του σημείο είναι η εξαιρετικά μικρή
διάρκειά του, όπως και το γεγονός ότι είναι «επεισοδιακό» καθώς
μόνον το πρώτο επεισόδιο του παιχνιδιού κυκλοφόρησε εντός του
2013.
Βέβαια η συγκεκριμένη πρακτική είναι συνήθης για την
Telltale, γεγονός που δεν μας κάνει χαρούμενους και γενικά «χα-
λάει την πιάτσα». Παρ’ όλα αυτά, όμως, το The wolf among us πα-
ραμένει ένα εξαιρετικό παιχνίδι στο είδος του, παρά τις όποιες
αντιρρήσεις μπορεί να έχει ο Πολυράκης με το χαρακτηρισμό του
ως adventure, ακόμη και με τον προσδιορισμό interactive.
ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ADAPTATION
The Wolf among us
To Brothers: A tale of two sons είναι μία από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις
της χρονιάς. Ήρθε κυριολεκτικά από το πουθενά να μας συγκινήσει και να
μας συνεπάρει όλους, τόσο με το καλοδουλεμένο σενάριό του όσο και με τα
όμορφα γραφικά του, τα οποία συνέδραμαν την ιστορία που μας είπε το παι-
χνίδι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με αρκετά ευρηματικά στοιχεία στην
πλοκή και στο gameplay του, αλλά και με αρκετά χαμηλή τιμή αγοράς, το
Brothers κερδίζει πανάξια τη διάκριση στο χώρο των adventures.
Αν ήταν στο χέρι μου, καλύτερο adventure της χρονιάς θα έβγαζα το
Broken Sword 5: The Serpent’s Curse. Πέραν του γεγονότος ότι είναι ένα απί-
στευτα καλοφτιαγμένο old-school adventure, απέδειξε περίτρανα πως όταν η
Revolution αποφασίζει να γράψει σενάριο, μάλλον το κάνει καλύτερα απ’
οποιονδήποτε άλλο. Όμως η επιλογή της εταιρείας να κυκλοφορήσει το παι-
χνίδι σε δύο μέρη, κόβοντας την ιστορία μάλλον στο καλύτερο σημείο, κόστισε στο Broken Sword 5 την πρωτιά.
Το εξαιρετικό the Cave ήταν μία ακόμη από τις εκπλήξεις της χρονιάς, αν και λίγο πολύ αναμενόμενη, καθώς
δημιουργός του ήταν ο Ron Gilbert, μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες που επηρέασαν την εξέλιξη
των adventure games ως μέλος της, εκλιπούσας πλέον, LucasArts. Το The Cave συμπεριέλαβε πολλά πρωτότυ-
πα στοιχεία, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον παιχνίδι.
Runner-ups:
Broken Sword 5: The Serpent’s Curse, The Cave
ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ADVENTURE
Brothers: A tale of two sons
Πρόκειται ίσως για την ευκολότερη κατηγορία απ’ όλες, καθώς η απόφαση ήταν σχεδόν ομόφωνη. Το
Enemy Within στην ουσία πήρε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια στρατηγικής της δεκαετίας και το έκανε ακό-
μη καλύτερο! Όσο υπερβολικό και αν ακούγεται αυτό για ένα «απλό» DLC, είναι απολύτως ακριβές. Τo Enemy
Within άλλαξε τόσο δραστικά το gameplay του XCOM: Enemy Unknown, που δεν μας πείραξε καθόλου να ξα-
ναπαίξουμε όλο το campaign από την αρχή! Η εμπειρία του νέου playthrough ήταν τόσο εμπλουτισμένη σε
σχέση με το αρχικό παιχνίδι, που μας έδωσε την εντύπωση ότι πρόκειται για έναν εντελώς καινούργιο τίτλο!
Mechs, γενετικές βελτιώσεις, EXALT, όλα αυτά τα νέα στοιχεία μάς
πρόσφεραν τόσες ώρες αγνού turn-based strategy που το αποτέλε-
σμα μοιάζει αδιανόητο να ήταν διαφορετικό.
Το CIV 5: Brave New World ναι μεν ανήκει στην ίδια κατηγορία με
το Enemy Within, καθώς αλλάζει θεμελιωδώς το gameplay στο
Civilization 5, όμως –όπως και να το κάνουμε– το Civilization δεν είναι
XCOM! Τρίτο και καταϊδρωμένο το Dragonborn για το Elder Scrolls V:
Skyrim. Πρόσφερε μεν νέο εξοπλισμό και μία νέα σειρά αποστολών με
ένα μικρό υποσενάριο σε μία εντελώς νέα περιοχή, όμως δεν άλλαξε
κάτι στο ίδιο το gameplay του παιχνιδιού όσο τα δύο προαναφερθέ-
ντα DLCs. Καλή προσπάθεια, Bethesda, όμως δεν ήταν αρκετή.
Runner-ups:
CIV 5: Brave New World, Skyrim: Dragonborn
ΚΑΛΥΤΕΡΟ
DLC
XCOM: Enemy Within