1998.
Η χειρότερη περίο-
δος του μέχρι τώρα
επίγειου ταξιδιού
μου μόλις ξεκινούσε… Είχα κάνει το λά-
θος να πασχίσω και να επιτύχω να εισα-
χθώ σε μία από τις σχολές «υψηλού κοι-
νωνικού και οικονομικού κύρους» του εγ-
χώριου πανεπιστημίου. Μεγάλο λάθος…
Ευτυχώς, εκείνη η χρονιά είχε και τα καλά
της, αφού η θεόρατη Microprose προσέ-
φερε στους απανταχού «ηλεκτρονικούς
Ικάρους» το μεγαλύτερο αριστούργημά
της. Το Falcon 4.0!
Είναι δύσκολο να το πιστέψει κάποιος
σήμερα, αλλά κάποτε οι Εξομοιωτές Πτή-
σης ήταν μία κραταιά κατηγορία που διέ-
θετε σεβαστό «μερίδιο» στην gaming αγο-
ρά με προσηλωμένο κοινό να την ακολου-
θεί. Άλλες εποχές… Τα παιδιά παλιότερα
συναρμολογούσαν και έβαφαν μοντέλα
αεροπλάνων και ομάδες δημιουργών, πω-
ρωμένων με το «Top Gun» και τα «Iron Ea-
gle», έπεφταν με τα μούτρα στη δουλειά
με όπλο το μεράκι τους και τη σε βάθος
έρευνα του αντικειμένου. Το Falcon 4
ήταν μία πολυαναμενόμενη «mainstream»
κυκλοφορία που συνέτριψε τον ανταγωνι-
σμό και υποβίβασε πολλούς αντίπαλους
sims σε απλά «action με αεροπλάνα», ανε-
βάζοντας τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη.
Έμελλε όμως να είναι και το τέλος της
εποποιίας των Εξομοιωτών Πτήσης στους
υπολογιστές μας. Μίας εποχής που ξεκί-
νησε στη δεκαετία του ’80 και έκλεισε λί-
γο πριν τα τέλη του ’90.
Ως βετεράνος του Falcon 3.0, φόρεσα
τη στολή του πιλότου και όρμησα στο Fal-
con 4 από την πρώτη μέρα της κυκλοφο-
ρίας του. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό
του, το νέο αυτό Falcon εξειδικευόταν
αποκλειστικά σε ένα θέατρο επιχειρήσε-
ων, την Κορεατική Χερσόνησο. Η συσκευ-
ασία του παιχνιδιού ερχόταν με όλα τα
καλούδια που θα περίμενε κανείς: χάρτη
και ένα ογκωδέστατο εγχειρίδιο που μπο-
Προτού ο πανδαμάτωρ xρόνος απομαγνητίσει τη μνήμη μου,
όπως μία παλιά κασέτα VHS, ανατρέχω στα παιχνίδια της νιότης μου…
Του Τάσου «Omen» Κεχαγιά
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
1998
PC Master
120
Σχεδιάζοντας μία αποστολή.
Oh baby…