Τουριστική Αγορά τ. 283

ξενη δημοσιευση Digi Hotel: Το απόλυτο ψηφιακό event για τα ξενοδοχεία στη Xenia 2019 www.xenia.gr To ψηφιακό παζλ του σύγχρονου ξενοδοχείου θα συμπληρωθεί κομμάτι-κομμάτι στην έκθεση Xenia 2019, στα πλαίσια της δημοφιλούς πλέον παράλληλης εκδήλωσης Digi Hotel. Το Digi Hotel παρουσιάζεται στην έκθεση Xenia 2019 -η οποία θα πραγματοποιηθεί 23-25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo- με ανανεωμένη θεματολογία, που απαντά σε όλα τα καίρια ερωτήματα του Έλληνα ξενο- δόχου. Καταξιωμένα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομη- χανίας και ειδικοί της αγοράς του digital marketing, θα αναλύσουν και θα παρουσιάσουν το μπουκέτο των θεμά- των του Digi Hotel μέσα από ένα πολύωρο πρόγραμμα, στο ειδικά διαμορφωμένο stage της εκδήλωσης. Τα θέ- ματα, χωρισμένα σε ενότητες, θα δώσουν το στίγμα των εξελίξεων της παγκόσμιας αγοράς. Μέσα από panels και εξειδικευμένες ομιλίες και παραδείγματα θα πραγματο- ποιηθεί η χαρτογράφηση της digital αγοράς της βιομηχα- νίας της φιλοξενίας. Με τα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν τον Έλληνα ξενοδόχο, μέσα από το Digi Hotel θα δοθούν λύσεις και απαντήσεις, για τη Digital Στρατηγική του ξενοδοχείου σε περιόδους μειωμένης τουριστικής κίνησης, ενώ θα αναλυθεί με μεγάλη λεπτομέρεια όλο το θέμα των ψηφι- ακών πωλήσεων. Θεματολογία που απαντά στα ερωτήματα του σύγχρονου ξενοδόχου Μια μεγάλη ενότητα θα καλύψει τη σύγχρονη πραγματι- κότητα του 2020 για τα Κανάλια Διανομής, τους OTAs και τις Απευθείας Κρατήσεις, όπου θα απαντηθούν τα ερωτήματα για το πως επιτυγχάνονται: Μεγιστοποίηση Κερδών από τα Κανάλια Διανομής, Ανάλυση συμπεριφο- ράς καναλιών, Ποιο κανάλι φέρνει το μεγαλύτερο κέρ- δος: Έσοδο ανά πελάτη, Στρατηγική διανομής πωλήσε- ων, Τιμές Δωματίων και πώς προστατεύεται το Parity, Τε- χνικές τιμολόγησης: Δυναμική τιμολόγηση, Μeta Search, Τελευταίες τάσεις στις Μηχανές Κρατήσεων, Up-sales τεχνικές κ.α. Στην ενότητα της Προβολής, Προώθησης και Διαφή- μισης θα απαντηθούν τα ερωτήματα: Πως γίνεται η ανα- ζήτηση ενός ξενοδοχείου σήμερα, Ποια μορφή πρέπει να έχει το Website ενός ξενοδοχείου για να είναι χρηστικό και σύγχρονο, Sales Teams: Ποιος ο ψηφιακός ρόλος, Social Media κ.α. Η δημιουργία εμπειριών από τους ξενοδόχους για τους πελάτες τους, είναι ένα ακόμη θέμα που θα αναλυθεί από τους ομιλητές οι οποίοι θα εξηγήσουν το πως οι ξενοδόχοι μπορούν να δημιουργούν και να πωλούν εμπειρίες. Ξεχωριστή θέση στη θεματολογία θα έχει ο Κόσμος των Social Media , όπου κορυφαίες εταιρείες Social Media θα παρουσιάσουν την ιδανική παρουσία ενός ξενοδοχείου Resort και ενός City στα Social Media, βήμα βήμα. Θα απαντήσουν στα ερωτήματα: Η δύναμη του TripAdvisor και πως το διαχειριζόμαστε, Google Travel, Instagram: Stories, posts, Lives, Facebook και Περιεχόμενο πελατών και πως αξιοποιείται κ.α. Τέλος, το Έξυπνο Ξενοδοχείο (Smart Hotel), θα πρω- ταγωνιστήσει επίσης στη θεματολογία του Digi Hotel, με αναλύσεις για το Connectivity, την Ενοποίηση μηνυμά- των πελατών, τα Chat boots, τα Loyalty Programs, κ.α.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=