Τουριστική Αγορά τ. 272 - page 66

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Του Δρ Γιώργου Οικονόμου
Επιμέλεια: Μαργαρίτα Μανούσου
Το σύνδρομο της
εποχικότητας του
τουριστικού προϊόντος
Η αντιμετώπιση της εποχικότητας του τουρισμού αποτελεί σταθερό στόχο του
επιχειρηματικού κόσμου που δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα. Συγχρόνως είναι
η βασική παράμετρος όσον αφορά τον εμπλουτισμό, τη διαφορετικότητα και την
περαιτέρω βελτίωση του προσφερόμενου ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΛΟΓΩΝ
1...,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65 67,68,69,70,71,72,73,74,75,...76
Powered by FlippingBook