ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Του Δρ Γιώργου Οικονόμου
Επιμέλεια: Μαργαρίτα Μανούσου
Το σύνδρομο της
εποχικότητας του
τουριστικού προϊόντος
Η αντιμετώπιση της εποχικότητας του τουρισμού αποτελεί σταθερό στόχο του
επιχειρηματικού κόσμου που δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα. Συγχρόνως είναι
η βασική παράμετρος όσον αφορά τον εμπλουτισμό, τη διαφορετικότητα και την
περαιτέρω βελτίωση του προσφερόμενου ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΛΟΓΩΝ