42
Α
κόμη πιο ενδιαφέρον είναι ότι όχι μόνο
τα παιδιά αλλά και οι ενήλικες κατανα-
λώνουν ευρέως πάσης φύσεως
ζαχαρώδη προϊόντα. Καραμέλες, κου-
φετάκια, τσίχλες, γλειφιτζούρια, ζελίνια,
marshmallows, προϊόντα σοκολάτας, κεράσματα,
παστέλια, μαντολάτα, λουκούμια είναι μερικά μόνο από
τα προϊόντα που αγοράζουν καθημερινά μαζί με άλλα
πράγματα από μίνι μάρκετ και καταστήματα της μικρής
λιανικής οι καταναλωτές.
Ειδικά οι τσίχλες έχουν μεγάλη απήχηση. Μάλιστα σε
παλαιότερη έρευνα της Nielsen, έχει υπολογιστεί ότι η
Της Αριάδνης Φωτοπούλου
Τα ζαχαρώδη αποτελούν μία γκάμα προϊόντων που πάντα θα έχει ζήτηση. Μετά τα παιχνίδια, τα
γλυκά είναι το όνειρο κάθε παιδιού, κάποιες φορές μάλιστα κατέχουν την πρώτη θέση στην
καρδιά τους. Αν αναλογιστείτε πώς περιμένατε και εσείς το χαρτζιλίκι από τους γονείς σας
προκειμένου να πάτε σε ένα περίπτερο ή κατάστημα ψιλικών για να αγοράσετε καραμέλες και
άλλα γλυκά, τότε σίγουρα ξέρετε πόσο σημαντική είναι η κατηγορία «ζαχαρώδη προϊόντα» για το
κατάστημά σας.
ΓΛΥΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ
ΓΛΥΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΖΑΧΑΡΩΔΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Αφιέρωμα