29
success story
δεν θα έχουν ατυχήματα, δηλαδή θα τους έρχεται μήνυμα αν γίνει
διακοπή ρεύματος, αν άνοιξε η πόρτα, αν αυξομειώθηκε η θερ-
μοκρασία και η υγρασία, αν η στάθμη του νερού έχει τελειώσει,
αν λειτουργεί ο ανεμιστήρας. Ταυτόχρονα θα έρθει και σε εμάς
μήνυμα. Εάν δεν φτιαχτεί το πρόβλημα, εμείς θα τους το υπενθυ-
μίσουμε για να μην καταστραφούν τα πούρα που θα υπάρχουν
μέσα. Ακόμη και αν τελικά αλλάξει γνώμη και δεν το θέλει άλλο
για κάποιο λόγο, επιστρέφει τον υγραντήρα στην εταιρεία, χωρίς
κανένα κόστος. Είναι μία επένδυση που πιστεύω ότι θα αποδώσει.
Διατηρείτε και Cash & Carry;
Ναι, στην Αγία Βαρβάρα, υπάρχει από την αρχή της εταιρείας, από
το 1973. Εκεί ήταν η έδρα μας αρχικά. Μπορεί να αγοράσει κάποιος
οτιδήποτε θέλει, εκτός από τα καπνικά. Μία επιπλέον παροχή
στο κατάστημα είναι ότι υπάρχει και κάρτα μέλους, που βασίζεται
στη συλλογή πόντων. Όσους περισσότερους πόντους συλλέξει
κάποιος στην κάρτα που έχει τόσα περισσότερα οφέλη λαμβάνει.
Η κάρτα μέλους ενεργοποιείται με την πρώτη συναλλαγή.
Πώς φαντάζεστε την εταιρεία σε 10 χρόνια;
Πιστεύω ότι το πιο αναπτυσσόμενο κομμάτι της επιχείρησής μου
στο μέλλον θα είναι τα Logistics. Επίσης, σίγουρα θέλω να
υπάρχει διάδοχη κατάσταση και κάποια στιγμή στο μέλλον να
ασχοληθούν τα παιδιά μου. Ίσως να μην υπάρχει η εταιρεία
όπως είναι τώρα, ίσως να ασχολείται με άλλες δραστηριότητες,
αλλά θέλω το όνομα ΚΑΡΥΔΗΣ να συνεχιστεί.
Μ
info
point