4
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Μαργαρίτα Μανούσου
Αγαπητοί μας συνεργάτες και αναγνώστες,
Με αυτό το τεύχος ξεκινά μία νέα εποχή για το περιοδικό «Τουριστική Αγορά». Όπως γνωρίζουν και θυμούνται οι πα-
λιότεροι, το περιοδικό «Τουριστική Αγορά», από τον Ιανουάριο του 1989 μέχρι και σήμερα, αποτελεί την έγκυρη και
έγκαιρη πηγή ενημέρωσης για τους επαγγελματίες του τουρισμού. Ενημερώνει με συνέπεια την αγορά σε μηνιαία βά-
ση και παρουσιάζει θέματα που ενδιαφέρουν όλους όσοι δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού.
Οι καιροί άλλαξαν, η επικοινωνία σήμερα απαιτεί ταχύτητα μετάδοσης τόσο των ειδήσεων όσο και των νέων της
αγοράς. Για το λόγο αυτόν δημιουργήθηκε το site
(Τουριστική Αγορά) που ενημερώνει έγκαιρα
και έγκυρα όλους τους ενδιαφερόμενους. Η επίκαιρη ειδησεογραφία, όπως είναι γνωστό, αναρτάται καθημερινά στο
εν λόγω site, επομένως η δημοσίευσή της στο έντυπο τεύχος θεωρήθηκε πλέον ξεπερασμένη.
Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, το περιοδικό μετεξελίχθηκε σε θεματικό τουριστικό περιοδικό. Έτσι, από αυτό
το τεύχος, η «Τουριστική Αγορά» έχει νέα μορφή. Από εδώ και στο εξής θα κυκλοφορεί με ύλη αφιερωμένη σε συγκε-
κριμένα τουριστικά θέματα, που είναι πολύ σημαντικά για την αγορά, στη σημερινή εποχή.
Η «Τουριστική Αγορά» εγκαινιάζει τη νέα αυτή μορφή του περιοδικού με πρώτο θέμα την «Τουριστική Εκπαίδευση».
Στο συγκεκριμένο τεύχος γίνεται μία αναλυτική παρουσίαση τουριστικών σχολών και προγραμμάτων για όλους όσοι
επιθυμούν να απασχοληθούν επαγγελματικά αλλά και επιχειρηματικά με τον τομέα του τουρισμού.
Ο τομέας του τουρισμού, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι ο μόνος τομέας που έχει διατηρήσει θετικό πρόσημο στις δύ-
σκολες οικονομικά περιόδους που διανύει η χώρα μας. Η σύγχρονη και ενημερωμένη Τουριστική Εκπαίδευση αποτε-
λεί μονόδρομο για σταθερή και αποτελεσματική τουριστική ανάπτυξη. Επίσης, αποτελεί μονόδρομο και για την προ-
σφορά ενός προϊόντος που θα ικανοποιεί τους επισκέπτες και θα παράγει κέρδος, αφενός μεν για τους επιχειρημα-
τίες που προσφέρουν το προϊόν, αφετέρου δε για την τοπική οικονομία.
Όσον αφορά το site
έχει ως στόχο την άμεση ενημέρωση των στελεχών του ευρύτερου τομέα
της Ελληνικής Τουριστικής Βιομηχανίας, τόσο για τα δρώμενα στο χώρο όσο και για νέα προϊόντα, επιχειρηματικές ευ-
καιρίες, επιδοτούμενα προγράμματα, μεταβολές στην τουριστική πολιτική των εκάστοτε ταγών του τουρισμού και γε-
νικότερα τις νέες τάσεις και ανάγκες που διαμορφώνονται σε μία αγορά εξαιρετικά κρίσιμη για την οικονομία της χώ-
ρας μας. Καλύπτει μία θεματολογία που απευθύνεται σε όλους όσοι ασχολούνται επαγγελματικά με τον τουρισμό: επι-
χειρηματίες, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων, καθώς και σε άλλους παρόχους τουριστικών προϊ-
όντων. Απευθύνεται επίσης στους διευθυντές και σε όλα τα άλλα στελέχη της Τουριστικής Βιομηχανίας.
Καλή συνέχεια,
Να μαθαίνω γράμματα
Editorial
τουριστικη εκΠΑιΔευση