Τουριστική Αγορά τ. 275 - page 24

24
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Σ
το άκουσμα του όρου «βελτί-
ωση εμπειρίας του χρήστη»,
το μυαλό των περισσοτέρων
τρέχει σε πλούσιες, αλλά και
πολυτελείς υπηρεσίες, ξενοδο-
χεία, εστιατόρια, αεροπορικές εταιρείες,
ταξιδιωτικά γραφεία κ.ο.κ. Αλήθεια, πώς
θα αντιδρούσατε εάν μαθαίνατε πως
η εν λόγω έννοια μπορεί να συνδέεται
άμεσα με ένα μηχάνημα έκδοσης εισι-
τηρίων τρένων; Σίγουρα θα σας φαινό-
ταν παράξενο. Τα στελέχη ωστόσο της
γερμανικής σιδηροδρομικής εταιρείας
Deutsche Bahn θα σας απαντήσουν
πως κάτι τέτοιο είναι «ρεαλιστικό και
άκρως αποδοτικό».
Είναι γεγονός πως στις χώρες της
Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης ο σιδη-
ρόδρομος αποτελεί ίσως το βασικότερο
μέσο μεταφοράς εκατομμυρίων επιβα-
τών καθημερινά.
Ο λόγος είναι απλός. Το τρένο θεω-
ρείται οικονομικό, ταχύτατο, ασφαλές,
άνετο και φιλικό προς το περιβάλλον.
Επίσης, λειτουργεί με σημαντική ακρί-
βεια όσον αφορά τα δρομολόγια που
εξυπηρετεί, σε επίπεδο αναχωρήσεων,
διελεύσεων και αφίξεων. Παράλληλα,
το δίκτυό του εκτείνεται σε ένα εντυπω-
σιακό γεωγραφικό εύρος, συνδέοντας
μητροπολιτικά κέντρα του κόσμου με
τα πλέον απομακρυσμένα σημεία κάθε
χώρας ξεχωριστά.
Προεξάρχοντα ρόλο στον τομέα των
μεταφορών στην Ευρώπη παίζουν χώ-
ρες μεγάλου μεγέθους, δεδομένων και
δυναμικής όπως Γερμανία, Αγγλία, Γαλ-
λία, Ισπανία και Ιταλία. Δίχως, βέβαια,
να υπολείπονται και μια σειρά από
άλλες που δειλά-δειλά προσπαθούν να
υιοθετήσουν την εν λόγω κουλτούρα
στο δίκτυο των μετακινήσεών τους. Ας
μην γελιόμαστε όμως. Ο σιδηρόδρομος
αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμι-
κή με το πέρασμα των χρόνων. Δεν εί-
ναι τυχαίο εξάλλου ότι στο συγκεκριμέ-
νο μεταφορικό μέσο επενδύονται κάθε
χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ
σε επίπεδο αναβάθμισης και πλήρους
εκσυγχρονισμού των δικτύων, ενώ η τε-
χνολογία όχι απλά είναι παρούσα, αλλά
καθοδηγεί και τις εξελίξεις του συγκε-
κριμένου τομέα συνολικά. Έτσι με την
εντυπωσιακή ανάπτυξη καινοτομιών,
όπως το Internet of Things, η τεχνητή
νοημοσύνη, το Machine Learning κ.ά.
αναμένεται ένα άκρως ενδιαφέρον όσο
και πολλά υποσχόμενο μέλλον στον
εν λόγω τομέα που θα ωφελήσει τους
επιβάτες που τον προτιμούν για τις με-
τακινήσεις τους.
«Προίκα» 2 δισεκατομμυρίων
επιβατών ετησίως!
Η Deutsche Bahn δεν αποτελεί μια
ακόμη σιδηροδρομική εταιρεία. Θε-
ωρείται ο μεγαλύτερος διαχειριστής
σιδηροδρομικού δικτύου και κάτοχος
αντίστοιχων υποδομών σε ολόκληρη
την Ευρώπη, καθώς μέσω του δικτύου
της διακινούνται περί τα 2 δισεκατομ-
μύρια επιβάτες σε ετήσια βάση!
Ο εντυπωσιακός όγκος των διακι-
νούμενων πελατών της Deutsche Bahn
έκανε τους ανθρώπους της εταιρείας να
αναζητήσουν τρόπους με τους οποίους
θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν –και
δη πολλαπλώς– μια τέτοια «προίκα».
Μια από τις ιδέες που προέκυψαν,
έχει να κάνει με τα μηχανήματα έκδο-
σης εισιτηρίων που αποτελούν ένα κοι-
νό σημείο αναφοράς και συγκέντρωσης
(με την έννοια του καθημερινού περά-
σματος και της διεπαφής) για τη συντρι-
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
DEUTSCHE BAHN
Βελτίωση THΣ εμπειρίας τουχρήστη!
1...,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23 25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,...84
Powered by FlippingBook