Food Service τ. 131 - page 6

6
Α
γαπητοί φίλοι, ������������������������������������������������������������������������������������
Κρατάτε στα χέρια σας ένα πλήρως ανανεωμένο τεύχος του Food
Service, το οποίο, όπως και οι υπόλοιπες επαγγελματικές εκδόσεις της
Compupress Α.Ε., εισέρχεται στην… 2.0 εποχή. Περισσότερα προσε-
χώς!
Πριν από μερικές εβδομάδες παρακολούθησα ένα σεμινάριο για τα σταδιακά
βήματα τα οποία μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρηματίες στον κλάδο της
εστίασης και τα οποία πιθανώς έχουν σημαντική επίδραση στη συνολικότερη λει-
τουργία των καταστημάτων τους.
Σε ένα από τα διαλείμματα έπιασα «ψιλή» κουβέντα με έναν επαγγελματία του
ευρύτερου κλάδου της εστίασης, αναφορικά με το τι βρίσκεται στην «καρδιά» της
σύγχρονης εστίασης και ποια είναι τα σημεία-κλειδιά που καθορίζουν τη διαφορά
μεταξύ μιας επιτυχημένης και μιας λιγότερο (ή και περισσότερο) επιτυχημένης επι-
χείρησης.
Ο επαγγελματίας συνομιλητής μου, αναλύοντας το σκεπτικό του, κατέληξε σ’
ένα φαινομενικά, απολύτως λογικό και απλό συμπέρασμα, το οποίο όμως πολ-
λοί είτε δεν αντιλαμβάνονται ή τους διαφεύγει εντελώς: Κάθε φορά που οι πελά-
τες επιστρέφουν στο εστιατόριό σας, οφείλεται -εν πολλοίς- στο γεγονός πως απή-
λαυσαν την προηγούμενη συνολική εμπειρία τους. Στον «πυρήνα» της τελευταίας
βρίσκεται το φαγητό που επέλεξαν να γευτούν. Έτσι, μόνο έκπληξη δεν αποτελεί
το γεγονός πως αυτό που τους απογοητεύει περισσότερο είναι να παραγγείλουν
κάποιο πιάτο που είχαν γευτεί σε προηγούμενη επίσκεψή τους και το οποίο -πλέ-
ον- είναι εντελώς διαφορετικό. Για την ακρίβεια, είτε η γεύση του έχει αλλάξει άρ-
δην ή οι μερίδες έχουν αναπροσαρμοστεί (συνήθως προς το μικρότερο…).
Ασχέτως με το εάν πιστεύετε πως η μαγειρική αποτελεί τέχνη ή επιστήμη, είναι
εξαιρετικά σημαντικό να διατηρείτε ένα υψηλό επίπεδο συνέπειας και σταθερότη-
τας στα πιάτα σας. Όχι μόνο στη γεύση, αλλά στην εμφάνιση και στην αίσθηση
που μένει ως επίγευση στους πελάτες σας.
Οι πελάτες δεν μπορούν να παίζουν… ρώσικη ρουλέτα τα πιάτα που επιλέγουν
με βάση το ποιος θα βρίσκεται τη δεδομένη ημέρα στην κουζίνα. Η τήρηση κοινά
αποδεκτών διαδικασιών αποτελεί σημαντικό μέρος της λειτουργίας μιας επιτυχη-
μένης κουζίνας, παρόμοιας βαρύτητας με την απασχόληση ταλαντούχων σεφ.
Ένας ακόμη παράγοντας, τον οποίο οι πελάτες σταθμίζουν ψηλά, είναι και η
απόλαυση εξαιρετικών και άκρως πελατοκεντρικών υπηρεσιών οι οποίες θα τους
οδηγήσουν ξανά και ξανά στο εστιατόριό σας. Εννοείται δε, πως oι ίδιοι μπορούν
να επηρεάσουν θετικά και να παρακινήσουν φίλους και γνωστούς να επισκεφτούν
την επιχείρησή σας. Συμπερασματικά, σήμερα τα επιτυχημένα εστιατόρια βασίζο-
νται σε δύο κυρίαρχους άξονες: τη συνέπεια στις γεύσεις και τα πιάτα του μενού,
αλλά και την εξυπηρέτηση.
Βρισκόμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας, «ανοικτοί» σε επισημάνσεις και προτάσεις.
Εξάλλου, η δύναμη του Food Service απορρέει από εσάς, τους αναγνώστες του!
Καλή συνέχεια.
Συνέπεια,
σταθερότητα και
εξυπηρέτηση!
Compupress A.E.
Κεντρικά Γραφεία:
2
ο
χλμ. Λεωφ. Μαρκοπούλου,
19400 Κορωπί,
τηλ.: 210 9238672,
fax: 210 9216847
ΕΚΔΟΤΗΣ:
Nίκος Μανούσος
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ:
Ιωάννης Πατρίκος
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING:
Λουκία Ταλιαδώρου
ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ:
Παναγιώτης Μαρκέτος
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Νικολέττα Καλμούκη
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Κατερίνα Βόμβα
Άλκης Παναγιωτίδης
Δέσποινα Προβιδάκη
ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ:
Αρτεμησία Παπαδάκη
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ:
Παυλίνα Μπεθάνη
ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ:
Iωάννης Τζίφας
ΔΙΑΘΕΣΗ-ΔΙΑΝΟΜΗ:
ΑΡΓΟΣ A.E.-Πρακτορείο Διανομής
Τύπου
ΚΩΔΙΚΟΣ ISSN:
1108-9520
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή,
ολική, μερική, περιληπτική, κατά παράφραση ή
διασκευή/απόδοση του περιεχομένου του Food
Service, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό,
ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο,
χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Compupress
A.E., όπως ορίζει ο νόμος 2121/1993,
η Διεθνής Σύμβαση της Βέρνης περί πνευματικής
ιδιοκτησίας και οι κανόνες Διεθνούς Δικαίου
που ισχύουν στην Ελλάδα.
EDITORIAL
1,2,3,4,5 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,...84
Powered by FlippingBook