παρουσίαση
Εδώ θα πρέπει να προτείνουμε σύνεση στη χρήση χρωμάτων, διότι
είναι πολύ εύκολο με πολλά και έντονα χρώματα η αρχική οθόνη
του προγράμματος να θυμίζει... λούνα παρκ.
Από το back-end γίνεται, όμως, και η απογραφή αποθήκης, η
οποία γίνεται και αυτή με σκανάρισμα των barcodes των προϊό-
ντων. Δυστυχώς, η τεχνολογία δεν επιτρέπει ακόμη την αυτόματη
καταμέτρηση των προϊόντων, οπότε αυτό είναι κάτι που θα πρέπει
να κάνετε μόνοι σας, καταχωρώντας τον αριθμό χειροκίνητα στο
κατάλληλο πεδίο. Ευτυχώς, όμως, οι προγραμματιστές του Kiosk
Manager, κατανοώντας πως η διαδικασία της καταγραφής είναι
χρονοβόρα και κουραστική, έχουν προβλέψει ώστε η απογραφή
να μην είναι απαραίτητο να τελειώσει άμεσα. Μπορείτε να ξεκι-
νήσετε, να συνεχίσετε και να ολοκληρώσετε την απογραφή όποτε
σας βολεύει, αποθηκεύοντας την «προσωρινή» απογραφή στο
σύστημα. Επίσης, όπως είναι λογικό, οι καταχωρίσεις προϊόντων
δεν είναι «παγιωμένες», αλλά μπορούν να διορθωθούν οποια-
δήποτε στιγμή. Μπορείτε, επομένως, να αλλάξετε την περιγραφή
ενός προϊόντος, την τιμή του (σε χονδρική και λιανική), προφανώς,
ακόμη και το barcode του, αλλά ακόμη και να διατηρήσετε δύο ή
περισσότερα barcodes για ένα προϊόν.
Με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική εισαγωγή τιμολογίων, γίνε-
ται και η προσθήκη τιμολογίων στο σύστημα. Μία αξιοσημείωτη
λειτουργία του Kiosk Manager είναι η «πρόταση παραγγελίας».
Μέσω αυτής, το ίδιο το σύστημα, έχοντας αναλύσει τις πωλήσεις
προϊόντων με βάση συγκεκριμένη χρονική περίοδο που θα ορί-
σετε εσείς, τις κατηγορίες προϊόντων, αλλά και το απόθεμα, μπορεί
να παραγάγει μία πρόταση για το ποια προϊόντα και σε τι ποσότητες
θα πρέπει να παραγγείλετε από τον εκάστοτε προμηθευτή. Εσείς το
μόνο που έχετε να κάνετε έπειτα είναι να επιλέξετε τα προϊόντα που
επιθυμείτε από την πρόταση και να πατήσετε το πλήκτρο εκτέλε-
σης. Έτσι, δημιουργείται μία νέα παραγγελία, η οποία, όταν γίνει η
παραλαβή, μετατρέπεται σε τιμολόγιο αυτομάτως.
Περνώντας στις λειτουργίες ελέγχου, το Kiosk Manager έχει τη
δυνατότητα να εμφανίσει και διαγράμματα και στατιστικά στοιχεία
της κίνησης της επιχείρησής σας ημερολογιακά, αλλά και να σας
δώσει στατιστικά πωλήσεων ανά κατηγορία προϊόντος, ώστε να
έχετε άμεση εικόνα του τζίρου και της κινητικότητας των προϊό-
ντων. Επίσης, υπάρχει και η δυνατότητα ανάλυσης ανά βάρδια,
ενώ μπορείτε να παρακολουθήσετε και την κίνηση στην εν ενερ-
γεία βάρδια, σε πραγματικό χρόνο. Μία άλλη χρήσιμη λειτουργία
είναι αυτή του αυτόματου υπολογισμού του προς απόδοση ΦΠΑ,
μέσω του υποσυστήματος πληρωμών, στο χρονικό διάστημα που
επιλέγουμε. Τέλος, μέσω του back-end γίνεται και η προσθήκη ή
η αφαίρεση χρηστών (πωλητών – χειριστών), καθώς και ο ορι-
σμός των δικαιωμάτων που έχουν αυτοί. Πέραν αυτών, πρέπει να
αναφέρουμε πως η λειτουργία του back-end του Kiosk Manager
μπορεί να γίνει και απομακρυσμένα, από κάποιον δεύτερο υπο-
λογιστή στον οποίο έχει εγκατασταθεί το πρόγραμμα, με την
επικοινωνία μεταξύ των προγραμμάτων να γίνεται μέσω Ίντερνετ.
Η εταιρεία μάς πληροφόρησε, επίσης, πως μελλοντικά θα υπάρξει
και αντίστοιχη εφαρμογή για smartphones, ώστε η διαχείριση
και η παρακολούθηση του Kiosk Manager να μπορεί να γίνει
πραγματικά από οπουδήποτε. Για την ώρα, βέβαια, το πρόγραμμα
λειτουργεί σε περιβάλλον Windows.
Κλείνοντας το σύντομο αφιέρωμα στο Kiosk Manager, οφείλουμε
να παρατηρήσουμε πως το πακέτο μάς εξέπληξε ευχάριστα. Πρό-
κειται για ένα εύχρηστο πρόγραμμα, με ευχάριστο και «καθαρό»
interface, ενώ οι δυνατότητές του είναι αξιοσημείωτες. Προφανώς,
προτού το αγοράσετε, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με την εται-
ρεία, ώστε να το δείτε σε λειτουργία και να το δοκιμάσετε, για να
έχετε μία εικόνα από πρώτο χέρι για τις δυνατότητες και τον τρόπο
λειτουργίας του. Από αυτά που είδαμε, όμως, είμαστε σίγουροι πως
δεν πρόκειται να απογοητευτείτε.
Μ
Ενδεικτικές τιμές
Για απλή λιανική (χωρίς αποθήκη),
με υποστήριξη εργάσιμες ημέρες
και ώρες= 180 + ΦΠΑ ετησίως (με
συνδρομή).
Για αυξημένων δυνατοτήτων λια-
νική (με αποθήκη) και υποστήριξη
08:00-23:00= 280 + ΦΠΑ ετησίως
(με συνδρομή).
Για λιανική και χονδρική και υπο-
στήριξη 08:00-23:00= 360 + ΦΠΑ
ετησίως (με συνδρομή).
Για άπαξ αγορά= 650 + ΦΠΑ
(περιλαμβάνει το πρώτο έτος υπο-
στήριξης). Χωρίς κόστος αρχικής
εγκατάστασης.
Χωρίς κόστος επιπλέον αδειών
χρήσης (για μία εγκατάσταση).
Ετήσια συνδρομή υποστήριξης
(μετά το πρώτο έτος)= 140 + ΦΠΑ.
Πρόσθετες υπηρεσίες (π.χ. σχεδί-
αση παραστατικού, εγκατάσταση
σε απομακρυσμένους υπολογιστές
κ.λπ.)= 30 ανά ώρα.
Το Kiosk Manager έχει τη δυνατότητα να σας παρουσιάσει γραφήματα για την κίνηση του καταστήματός σας, πωλήσεις ανά είδος, ανά ημέρα ή
εβδομάδα, ή επί εβδομαδιαίας βάσεως, ώστε να μπορείτε εύκολα να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας.