Τουριστική Αγορά τ. 272 - page 40

AΦΙΕΡΩΜΑ
Ρεπορτάζ, απόδοση, επιμέλεια: Μαργαρίτα Μανούσου
Τουριστικές εκθέσεις
ΘΕΤΙΚΗ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ
Ανάλογα με το θέμα «εκθέτουν» προϊόντα, υπηρεσίες, χώρους, πόλεις και κράτη.
Ως βασικό σκοπό έχουν την αύξηση των άμεσων ή έμμεσων πωλήσεων. Συγχρόνως,
βέβαια, φιλοδοξούν να μεριμνήσουν για την εξασφάλιση τακτικού και σταθερού
πελατολογίου μεσοπρόθεσμα.
Οι εκθέσεις δεν είναι απλώς μέσο για δημόσιες σχέσεις ή για απλή προβολή. Σήμερα,
είναι η πιο αποτελεσματική από όλες τις δράσεις που έχουν ως στόχο τη δημιουργία
εικόνας ή και τις πωλήσεις. Η συμμετοχή όμως σε μία τουριστική έκθεση απαιτεί
σοβαρή προετοιμασία. Αποτυχία στην προετοιμασία ισοδυναμεί με αποτυχία στη
συμμετοχή στην έκθεση. Η προετοιμασία αφορά πάντα αυτά που πρέπει να γίνουν
πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της έκθεσης.
1...,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39 41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,...76
Powered by FlippingBook