Τουριστική Αγορά τ. 274 - page 3

H
«Τουριστική Αγορά», από την παρθενική της εμφάνιση στα τέλη του 1988, αποτελεί έναν
σεβαστό τίτλο στον εγχώριο τουριστικό κλάδο, με σοβαρό προφίλ και πολλαπλές επιτυ-
χίες. «Σημαία» της συγκεκριμένης περιοδικής έκδοσης, δεν είναι άλλη από τον ελληνικό
τουρισμό, την προάσπιση και την προώθηση των συμφερόντων του, τη μετεξέλιξή του,
την καταγραφή νέων τάσεων και ρευμάτων σκέψης, την επισήμανση νέων ευκαιριών
που διαφαίνονται στον ορίζοντα και την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών και επιτυχημένων business
cases εντός και εκτός των συνόρων. Αυτά μπορεί να αποτελέσουν ψήγμα γόνιμου προβληματισμού
συντελώντας στην υιοθέτησή τους προς όφελος των επαγγελματιών του κλάδου. Όσο πιο σύντομα
αντιληφθούμε ως σύνολο, ως κοινωνία και ως μέλη της τουριστικής βιομηχανίας πως είμαστε ΣΥ-
ΝΕΠΙΒΑΤΕΣ στην ίδια βάρκα και άρα τα συμφέροντά μας είναι ταυτόσημα και αλληλένδετα με την
πορεία και την επιτυχία των υπόλοιπων μελών, τόσο πιο εύκολα θα καταφέρουμε να πετύχουμε νέα,
προηγμένα και επιτυχημένα επίπεδα και αριθμούς, καθώς επίσης και αντίστοιχους στόχους.
Στην πολύχρονη πορεία του, όπως εξάλλου συμβαίνει και σε άπειρες εκφάνσεις της καθημερινό-
τητάς μας, το περιοδικό εμφάνισε ορισμένα σημάδια «κόπωσης». Ευτυχώς, οι υπεύθυνοι του περι-
οδικού την αντελήφθησαν έγκαιρα, «διάβασαν» σωστά τα συμπτώματα και έπραξαν τα δέοντα. Τα
υπόλοιπα αποτελούν ιστορία. Ιστορία αντάξια των τριών δεκαετιών ενεργού παρουσίας που συμπλη-
ρώνει οσονούπω η «Τουριστική Αγορά», τις οποίες και θα «γιορτάζει» σε κάθε τεύχος της, με πλούσια
θεματολογία, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με τους κυρίαρχους «παίκτες» και την καταγραφή σημαντικών
και καινοτόμων εξελίξεων στην τουριστική βιομηχανία, σε διεθνές επίπεδο, αναδεικνύοντας προχω-
ρημένα concepts και επιτυχημένες επιχειρηματικές πρακτικές.
Ήδη από το τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, μπορείτε να πάρετε μια πρόγευση. Σταδιακά, θα
φτάσουμε και στο επιθυμητό επίπεδο. Ελάχιστη υπομονή χρειάζεται. Εξάλλου, η «Τουριστική Αγορά»
βρίσκεται πάντοτε εδώ, αποτελώντας σημείο αναφοράς και επιδιώκοντας να παίξει παρεμβατικό ρό-
λο στα τεκταινόμενα της τουριστικής βιομηχανίας.
Η 2.0 εποχή για την «Τουριστική Αγορά» μόλις ξεκινά και θα είμαστε ευτυχείς εάν συνταχθείτε δίπλα
μας σε αυτή την προσπάθεια.
Επισημάνσεις, παρατηρήσεις και προτάσεις είναι κάτι παραπάνω από αποδεκτές, για να μην πούμε
απαραίτητες.
Καλή ανάγνωση!
Reloaded
στην 2.0 εποχή!
Compupress A.E.
Κεντρικά Γραφεία:
2
ο
χλμ. Λεωφ. Μαρκοπούλου, 19400 Κορωπί, τηλ.: 210 9238672, fax: 210 9216847
Γραφεία πόλης:
Σολωμού 39, 10682
Αθήνα, τηλ.: 216 9001092-7, fax: 210 3841095, e-mail:
ΕΚΔΟΤΗΣ:
Nίκος Μανούσος,
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ:
Ιωάννης Πατρίκος,
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING:
Λουκία Ταλιαδώρου,
ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ:
Παναγιώτης Μαρκέτος,
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ:
Νικολέττα Καλμούκη,
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ:
Δέσποινα Προβιδάκη, Άλκης Παναγιωτίδης,
ΥΠΕΥθΥΝΟΣ DTP:
Δημήτρης Μελένιος,
ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ:
Αρτεμησία Παπαδάκη,
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ:
Παυλίνα Μπεθάνη,
ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ:
Iωάννης Τζίφας
ΕΚΤΥΠΩΣΗ - ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑ:
ΣΠΥΡΟΥ AE,
ΔΙΑΘΕΣΗ-ΔΙΑΝΟΜΗ:
ΑΡΓΟΣ AE
ΚΩΔΙΚΟΣ ISSN:
1105-5529
, e-mail:
, ΤιμΗ τΕΥχουΣ: € 5,00
ΚΩΔΙΚΟΣ:
011641
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική, κατά παράφραση ή διασκευή/απόδοση του περιεχομένου του ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό,
ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Compupress A.E., όπως ορίζει ο νόμος 2121/1993, η Διεθνής Σύμβαση της Βέρνης περί πνευματικής ιδιοκτησίας και
οι κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
EDITORIAL
1,2 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,...84
Powered by FlippingBook