Τουριστική Αγορά τ. 276 - page 74

74
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Τι δείχνουν τα στοιχεία μελέτης του Πανεπιστημίου του Missouri
Για πολλούς επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας η έννοια του
Customer Satisfaction θεωρείται ως άλλο «Άγιο Δισκοπότηρο» ή αλλιώς
το απόλυτο ζητούμενο, επάνω στο οποίο βασίζουν τη μακροημέρευση της
επιχείρησής τους. Μια πρόσφατη μελέτη, ωστόσο, έρχεται να ανατρέψει
ορισμένες σταθερές που ίσχυαν και τηρούνταν –σχεδόν– απαρέγκλιτα,
θέτοντας νέα δεδομένα, πάντοτε προς την κατεύθυνση της ποιοτικής όσο
και ουσιαστικής ενίσχυσης του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.
ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΚΤΙΜΟΥΝ
ΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
forward thinking
1...,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73 75,76,77,78,79,80,81,82,83,...84
Powered by FlippingBook