Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 1 - page 54

54
ρεπορτάζ
Τ
α φρέσκα προϊόντα διχάζουν ως προς το αν είναι ωφέλιμα στην επιχείρηση ενός μίνι μάρκετ.
Η μία άποψη είναι ότι δίνεις στον πελάτη την ευχέρεια να εξυπηρετηθεί ανά πάσα στιγμή και η
άλλη είναι ότι η απώλεια είναι μεγάλη, γιατί είναι ευπαθή προϊόντα που αν δεν «φύγουν»
άμεσα, χαλάνε και τα χρεώνεται η επιχείρηση.
Επίσης, είναι ένας άνισος ανταγωνισμός, καθώς είδη μαναβικής διαθέτουν πλέον όλα τα σουπερμάρ-
κετ, τα καθαυτά μανάβικα, τα παντοπωλεία και ας μην ξεχνάμε φυσικά τις λαϊκές αγορές.
Όπως μας είπαν οι περισσότεροι επιχειρηματίες, λόγω της οικονομικής κρίσης, ο Έλληνας πλέον προ-
σέχει πάρα πολύ την τιμή σε ό,τι αγοράζει. Οπότε είναι λογικό να ψωνίζει από τις λαϊκές αγορές, γιατί
εκεί βρίσκει πιο ανταγωνιστικές τιμές. Η περίπτωση να πάρει κάποιος κάτι σε πιο ανεβασμένη τιμή
είναι μόνο αν επείγεται και ξέχασε να το αγοράσει. Σε αυτή την περίπτωση εάν βρει αυτό που θέλει στο
μίνι μάρκετ, θα είναι χαρούμενος και γενικά το κατάστημα κερδίζει την εμπιστοσύνη του πελάτη, με το
σκεπτικό πως ό,τι και αν χρειαστεί θα το βρει εκεί. Το θέμα όμως είναι ότι για τις ελάχιστες περιπτώσεις
που θα τύχει αυτό, δεν συμφέρει τον ιδιοκτήτη ενός καταστήματος να τροφοδοτεί συνέχεια το μαγαζί
του με τέτοια προϊόντα, καθώς έτσι τα χρεώνεται. Για παράδειγμα, ο Δημήτρης Καλογερόπουλος, που
διατηρεί μίνι μάρκετ στην Οδό Ηρώων Πολυτεχνείου του Δήμου Ζωγράφου μάς είπε:
Ως κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ένα μίνι μάρκετ μπορεί να
πουλήσει οτιδήποτε είναι τυποποιημένο. Αυτό αφορά πολλά προϊόντα, από
φρούτα και οπωροκηπευτικά μέχρι τυριά και αλλαντικά. Πόσο όμως τελικά
συμφέρει ένα μίνι μάρκετ να έχει τέτοιου είδους προϊόντα;
Φρέσκα προϊόντα
Τα υπέρ και τα κατά
Της Αριάδνης Φωτοπούλου
1...,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53 55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,...84
Powered by FlippingBook