55
ρεπορτάζ
Ο κ. Καλογερόπουλος
εξηγεί γιατί σταμάτησε να
έχει φρέσκα προϊόντα στο
κατάστημά του.
«Έφερνα συσκευασμένα διάφορα φρέσκα προϊόντα, όπως πατάτες, λεμόνια, καρότα κ.λπ., για να εξυ-
πηρετώ τους πελάτες μου, αλλά είδα ότι δεν με συμφέρει καθόλου οικονομικά. Έτσι, αποφάσισα να
σταματήσω. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μία φορά ένας τακτικός πελάτης με ρώτησε “Πού έχεις τις
πατάτες;” και όταν του είπα ότι δεν φέρνω άλλο, μου έκανε και παρατήρηση ότι δεν εξυπηρετώ έτσι τον
κόσμο. Του απάντησα ότι για να συνεχίσω να φέρνω αυτά τα προϊόντα, θα έπρεπε να τα αγοράζει ο
κόσμος, όπως και ο ίδιος, και όχι μετά από 8 μήνες που ξέμεινε, να έρθει και να ζητήσει. Τουλάχιστον
στη δική μου περίπτωση δεν με συμφέρει καθόλου οικονομικά και έδωσα μεγάλο χρονικό περιθώριο
για να το δοκιμάσω. Θεωρώ ότι ίσως να πήγαινε καλύτερα σε ένα μίνι μάρκετ που δεν έχει σε κοντινή
απόσταση τίποτα παρεμφερές, όπως μανάβικο ή παντοπωλείο, και ο κόσμος ψώνιζε τέτοιου είδους
προϊόντα συχνά από αυτό».
Η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών είναι
το ζητούμενο κάθε σωστού επαγγελματία, προκειμέ-
νου να τον κερδίσει και να τον κάνει μόνιμο. Οι
τακτικοί πελάτες εξάλλου είναι και η ραχοκοκαλιά
κάθε μικρής επιχείρησης. Στην προκειμένη περί-
πτωση, παρέχοντάς τους φρέσκα προϊόντα,
προσθέτετε έναν ακόμη λόγο να είναι ευχαριστημέ-
νοι οι πελάτες σας για τις επιλογές που έχουν. Από
την άλλη όμως, αν είναι εντελώς ασύμφορο οικονο-
μικά, όχι απλώς δηλαδή να μη βγάζετε κέρδος, αλλά
να «μπαίνετε και μέσα» από αυτό, δεν συνίσταται.
Μ