Τουριστική Αγορά τ. 276 - page 32

32
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Σ
τη χώρα μας περισσεύουν η κριτική, η
άρνηση, τα… βιλαέτια, τα μικροσυμ-
φέροντα, το προσωπικό όφελος (και η
υποκρισία), ενώ εκλείπουν οι ρεαλιστικές
προτάσεις, οι λειτουργικές λύσεις και φυ-
σικά η έμπνευση που προκύπτει από την ύπαρξη
ενός οράματος. Κάτι που δεν συμβαίνει με τον κ.
Θεόδωρο Κόντε, πρόεδρο της Ένωσης Εφοπλιστών
Κρουαζιερόπλοιων & Φορέων Ναυτιλίας, ο οποίος
και δεν διστάζει να θέσει «τον δάκτυλο επί τον τύ-
πον των ήλων» για μια σειρά από θέματα: Από τη
(μη) λειτουργικότητα των εγκαταστάσεων του ΟΛΠ
για την κρουαζιέρα και τη σύγχρονη Βαβέλ των
συναρμοδιοτήτων οκτώ (!) υπουργείων, μέχρι την
αντιπρόταση για τον χώρο πέριξ του ΣΕΦ και από
τις (δημιουργικές) αντιρρήσεις επί του master plan
του λιμανιού του Πειραιά, μέχρι την αναγκαιότητα
δημιουργίας ολοκληρωμένου προϊόντος-πρότα-
σης για τους επιβάτες της κρουαζιέρας.
Κύριε Κόντε, ποια είναι τα μηνύματα που εκ-
πέμπονται στο επίπεδο της κρουαζιέρας για
τη χώρα μας φέτος; Πώς διαμορφώνονται τα
δεδομένα;
Θα τολμούσα να πω ότι τα δεδομένα είναι στα ίδια
περίπου επίπεδα με ό,τι ίσχυε το 2017, απλά με
μια ανεπαίσθητη αύξηση της τάξης του 1% με 2%,
παρότι πέρυσι τα μεγέθη κινήθηκαν σε σαφώς πιο
χαμηλά επίπεδα εν συγκρίσει με προγενέστερα
ισχύοντα, καθώς υπήρξαν 3.414 προσεγγίσεις σε
λιμάνια έναντι 4.290 το 2016.
Σε ό,τι αφορά το πλήθος των επιβατών, το 2017
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Θεόδωρος
Κόντες
Πρόεδρος της
Ένωσης Εφοπλιστών
Κρουαζιερόπλοιων &
Φορέων Ναυτιλίας
«Amber alert» για τη λιμενική πολιτική!
Ερασιτεχνικός ο τρόπος αντιμετώπισης της κρουαζιέρας στη χώρα μας!
1...,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31 33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,...84
Powered by FlippingBook