Food Service τ. 126 - page 30

30
FOOD
Service
cover
story
Αληθινές ιστορίες… επιχειρηματικότητας
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο πλαίσιο της επιχειρηματικότητας πα-
ρουσιάζουν οι ιστορίες εταιρειών που ανήκουν στον κλάδο της
εστίασης. Οι εκπρόσωποι των εταιρειών μοιράστηκαν με το Food
Service την πορεία τους από την αρχή έως και σήμερα, δίνοντας
μία αισιόδοξη οπτική στο μέλλον της επιχειρηματικότητας (υπό
προϋποθέσεις). Ο κ. Γεωργιάδης, αναφερόμενος στη ζωή της
Υοleni’s, τόνισε: «Η προσπάθειά μας ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια.
Θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα site, ένα portal θα έλεγα, ένα
ηλεκτρονικό delicatessen με ελληνικά επιλεγμένα παραδοσιακά
προϊόντα από κάθε γωνιά της χώρας μας, με πλούσιες αναφορές
στην ιστορία, στο οικοσύστημα και στη γαστρονομία της κάθε πε-
ριοχής. Γεύσεις που έχουν χαθεί στα χρόνια, αναδεικνύοντάς τες
μέσα από ένα “περιβάλλον” υψηλής αισθητικής με υπέροχες φω-
τογραφίσεις, με πάνω από 350 βίντεο συνταγών, με multimedia
εφαρμογές, φιλικό για τον επισκέπτη περιβάλλον, άρτια δομημένο
content, σε 3 γλώσσες, με ελληνικές παραδοσιακές συνταγές,
προτάσεις δώρου που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο! Είμαστε on-
line από τον Ιανουάριο του 2014 σε Ελλάδα και Ευρώπη και σήμε-
ρα έχουμε περισσότερα από 2.000 ελληνικά, αγνά προϊόντα όπως
Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο, χειροποίητα ζυμαρικά, γευστικές σάλ-
τσες, βότανα της ελληνικής γης, ιδιαίτερα κρασιά από ελληνικές
ποικιλίες, επιλογές εδεσμάτων και πολλά άλλα που θα βρει ο επι-
σκέπτης στο
προερχόμενα από 180 Έλληνες
παραγωγούς από κάθε γωνιά της πατρίδας μας. Το 2015 στείλαμε
ελληνικά προϊόντα σε περισσότερες από 45 χώρες σε όλο τον κό-
σμο και σε 29 πολιτείες της Αμερικής! Σημαντικότερο πρόβλημά
μας αποτέλεσε το ότι ξεκινήσαμε σε περίοδο κρίσης, προσπαθώ-
ντας να δομήσουμε το content μας και φυσικά την ομάδα του
Προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να αναδεί-
ξουμε και να προωθήσουμε το ελληνικό προϊόν όπως του αξίζει, σε
μία περίοδο που το Made in Greece δεν έχει υποστηριχτεί, διαφη-
μιστεί και πιστευτεί. Προϊόν άγνωστο στη συντριπτική πλειονότητα
των αγορών γαστρονομίας. Ποτέ όμως δεν το βάλαμε κάτω και οι
τόσοι ανασταλτικοί παράγοντες λειτούργησαν ως κίνητρα για την
προσπάθειά μας και στην πορεία μας έχουμε μαζί μας τους
11.000+ πελάτες μας. Επίσης, η Yoleni’s απέσπασε διάκριση μετα-
ξύ 730 επιχειρηματικών σχεδίων στα βραβεία “Ελληνικό Βραβείο
Επιχειρηματικότητας”, που χρηματοδοτεί και διαχειρίζεται για λο-
γαριασμό της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (The Hellenic Initiative) ο
όμιλος Libra. Το βραβείο αυτό, που στόχο έχει την ενθάρρυνση
της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων στην Ελλάδα, στηρί-
ζει τις βραβευμένες επιχειρήσεις και τους παρέχει ανάλογη καθο-
δήγηση (mentoring)».
Η αγάπη για το προϊόν ήταν το κίνητρο για την Πόπη Κονταράτου
της Popy’s Gourmet Popcorn. Όπως εξηγεί: «Η ιδέα γεννήθηκε
αφενός από την αγάπη μας στο gourmet ποπκόρν και σε γεύσεις με
τις οποίες εμείς οι ίδιοι ήμασταν εξοικειωμένοι από τις συνταγές
της οικογένειάς μας στην Αμερική. Τις συνταγές που εμείς αγαπή-
σαμε, θελήσαμε να τις φέρουμε στην Ελλάδα και στην Ευρώπη,
επενδύοντας στη χώρα μας παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθή-
κες. Έτσι, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία επιχείρηση, η
οποία βασίζεται σε μία πρωτοποριακή ιδέα –καθώς για την ελληνική
αγορά, το ποπκόρν σε αυτήν τη μορφή και με αυτό τον τρόπο πα-
ραγωγής δεν υπήρχε πριν– με όραμα και φιλοδοξία την εξαγωγή
αυτού του προϊόντος σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μοναδικός μας στόχος από την αρχή υπήρξε η παραγωγή του κα-
λύτερου gourmet ποπκόρν σε Ελλάδα και Ευρώπη και η απαράκλη-
τη τήρηση αυτού του στόχου αποτέλεσε τη μεγαλύτερη πρόκληση
για εμάς. Από το ξεκίνημα θέσαμε πολύ αυστηρούς κανόνες όσον
αφορά την επιλογή των παραγωγικών διαδικασιών και την ποιότητα
των πρώτων υλών που θα έδεναν απόλυτα με τις οικογενειακές μας
συνταγές. Η έρευνα των προμηθευτών μας διήρκεσε σχεδόν έναν
χρόνο, όταν όμως ήρθε η στιγμή να ξεκινήσουμε τη διάθεση του
gourmet ποπκόρν μας στον κόσμο, γνωρίζαμε ότι η ποιότητά του εί-
ναι εξαιρετική. Τα προϊόντα του gourmet ποπκόρν μας θα τα βρει
κανείς σε εννέα χαρακτηριστικές γεύσεις: ButterCorn, CheeseCorn,
Spicy CheeseCorn, Barbeque CheeseCorn, CaramelCorn, Cashew
CaramelCorn, Macadamia CaramelCorn, Chocolate CaramelCorn,
αλλά και το The Mix – την ξεχωριστή μας πρόταση για συνδυασμό
γλυκού και αλμυρού ταυτόχρονα. Διατίθενται σε μεταλλικές συ-
σκευασίες (Tin) τριών διαφορετικών μεγεθών (Mini Tin, 1 Gallon Tin
& 2 Gallon Tin), σε χάρτινες συσκευασίες για άμεση κατανάλωση,
αλλά και σε συσκευασίες Pouch».
1...,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29 31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,...52
Powered by FlippingBook