FOOD
Service
29
ον τρόπο χρησιμοποιούν αθέμιτες τακτικές και μέσα για να ασκή-
σουν την εμπορική δραστηριότητα. Και ειδικά στην εστίαση τα πα-
ραδείγματα είναι δυστυχώς αρκετά. Πώς όμως ορίζεται η επιχει-
ρηματικότητα στην Ελλάδα σύμφωνα με τους ίδιους τους επαγ-
γελματίες; Ο Marketing Experience Coordinator της Υοleni’s, Γιάν-
νης Γεωργιάδης, απαντά: «Επιχειρηματικότητα είναι η διαδικασία
διαμόρφωσης μίας ιδέας σε πραγματικότητα και κατ’ επέκταση σε
οικονομικό όφελος», ενώ η κα Πόπη Κονταράτου από το Popy’s
Gourmet Popcorn εστιάζει στην αξιοποίηση των ευκαιριών λέγο-
ντας: «Επιχειρηματικότητα για εμάς είναι η αναγνώριση και η αξιο-
ποίηση επιχειρηματικών ευκαιριών και η εξεύρεση των οικονομι-
κών μέσων, των κατάλληλων εργαλείων και του κατάλληλου αν-
θρώπινου δυναμικού για την αξιοποίηση αυτών των ευκαιριών».
Μία άλλη διάσταση στην επιχειρηματικότητα δίνει ο κ. Δημήτρης
Φραγκούλης από την Πυλιακή Γη μΕΠΕ, ο οποίος την ταυτίζει με
την καινοτομία: «Για την Πυλιακή Γη, η επιχειρηματικότητα είναι
συνώνυμη της καινοτομίας και φυσικά η αποτελεσματική διαχείρι-
σή της. Αυτός άλλωστε πιστεύουμε ότι είναι και ο μοναδικός δρό-
μος για την ελληνική επιχείρηση, ειδικά αυτή την περίοδο που τα
επενδυτικά κεφάλαια είναι πρακτικά ανύπαρκτα».
Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και ο κ. Ζέλιος Μπόρας της σύγ-
χρονης μονάδας παραγωγής, επεξεργασίας, τυποποίησης και συ-
σκευασίας βουβαλίσιου αλλά και άλλων τύπων κρέατος Μπόρας,
που υποστηρίζει ότι η επιχειρηματικότητα θα μπορούσε να οριστεί
ως ένας συνδυασμός ρίσκου, ευθύνης, αγωνίας με προκλήσεις και
προοπτικές. Ενώ τονίζει τη σημασία της θέσπισης στόχων λέγο-
ντας χαρακτηριστικά: «Συνεχώς βάζεις στόχους που πρέπει να επι-
τύχεις».