cover
story
FOOD
Service
50
της Γενιάς Ζ. Πρόκειται για τους νέους έφηβους, οι οποίοι ξεκι-
νούν να αποφασίζουν μόνοι τους για το πού θα γευματίσουν.
Για τους νέους αυτούς έφηβους, τα εστιατόρια προσπαθούν να
βρουν νέους τρόπους για να τους προσελκύσουν με τη βοήθεια
των νέων τεχνολογιών, της δυνατής μουσικής και τη χρήση οπτι-
κών εφέ.
n
Υγιεινή διατροφή. Η υγιεινή διατροφή έρχεται και πάλι στο
προσκήνιο, αρκετά όμως διαφοροποιημένη.
Σήμερα, τα εστιατόρια καλούνται να διαχειριστούν τις διαφορε-
τικές απαιτήσεις των πελατών τους, όλες στηριζόμενες στην υγιει-
νή διατροφή.
Οι τάσεις στον καφέ
Κάθε μέρα καταναλώνονται περίπου 2,25 δισεκατομμύρια ποτή-
ρια καφέ, ενώ ο κλάδος του καφέ δείχνει να αναπτύσσεται συνε-
χώς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Μεγάλη Βρετανία,
όπου τα τελευταία χρόνια τη θέση των pubs πήραν τα καφέ. Αξίζει
να σημειωθεί ότι η Μεγάλη Βρετανία είναι από τις χώρες με τη μι-
κρότερη κατανάλωση καφέ σε όλη την Ευρώπη.
Μεταξύ των τάσεων που παρατηρούνται στα καταστήματα καφέ
σε όλο τον κόσμο ξεχωρίζουν τα εξής:
n
Οι αλυσίδες καφέ εμπλουτίζουν τη σειρά προϊόντων τους, προ-
σφέροντας νέες ποικιλίες ροφημάτων, αλλά και συνοδευτικά αυ-
τών.
n
Μεγάλη ανάπτυξη σημειώνουν οι αλυσίδες καφέ, οι οποίες στη-
ρίζονται κυρίως στην ιδέα του καφέ-μπιστρό.
n
Η άνετη ατμόσφαιρα και η παράταση ωραρίου είναι δύο χαρακτη-
ριστικά των νέων τύπου καταστημάτων καφέ σε όλη την Ευρώπη.
n
Τα καφέ ξεκινούν να πωλούν νέα χαρμάνια που προέρχονται κυ-
ρίως από περιορισμένες καλλιέργειες, μονοποικιλιακές αλλά και
οργανικές καλλιέργειες. Επίσης, τελευταία έκανε την εμφάνισή
του και ο βιολογικός καφές.
n
Ο καφές αλέθεται μπροστά στον πελάτη: Πλέον σε μεγάλο
αριθμό καταστημάτων καφέ, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επι-
Σύμφωνα με έρευνες, η ζήτηση για κινόα δείχνει να μειώνεται το 2015.
Μεγάλη είναι η αύξηση στη χρήση των superfoods, ακόμη και στα ροφή-
ματα.