FOOD
Service
41
φωνα με την έρευνα των Baum & Whiteman, μεγάλα καταστήματα
ρούχων, όπως είναι του Roberto Cavalli ή του Armani στη Νέα Υόρ-
κη, αποφάσισαν ότι πρέπει να προσφέρουν μία αναβαθμισμένη
εμπειρία στους πελάτες τους. Για το σκοπό αυτόν, ξεκίνησαν να
δημιουργούν μέσα στα καταστήματά τους μικρά καφέ και εστιατό-
ρια, όπου οι καταναλωτές μπορούν να γευματίσουν.
Στη λίστα προστίθενται και τα θεματικά ξενοδοχεία σχεδιαστών,
όπως είναι τα καταλύματα των Versace, Bulgari και Tommy Hilfiger,
στα οποία πλέον δημιουργούν και αντίστοιχων υψηλών προδιαγρα-
φών εστιατόρια.
Η διεύρυνση της γεύσης
Η έρευνα των Baum & Whiteman υποστηρίζει ότι οι Αμερικανοί
βρίσκονται σε μία διαρκή αναζήτηση των νέων γεύσεων.
Από το kale (κάτι σαν τη σγουρή σαλάτα) στις ρίζες σέλερι και
από το χωρίς ζάχαρη παγωμένο γιαούρτι στο γιαούρτι ή παγωτό
με παντζάρι ή ντομάτα, οι καταναλωτές ανυπομονούν να ανακαλύ-
ψουν νέες ενδιαφέρουσες γεύσεις. Ήδη στην Ιαπωνία, η αλυσίδα
Haagen-Dazs προσφέρει δύο γεύσεις παγωτού: ντομάτα και καρό-
το-πορτοκάλι, ενώ στη Ρώμη μπορεί κανείς να δοκιμάσει παγωτό
με γκοργκοντζόλα, αγκινάρες, αντζούγιες και καπνιστό σολομό.
Ακόμη, η έρευνα των Baum & Whiteman υποστηρίζει ότι το 2015
θα δούμε το χούμους σε νέους συνδυασμούς, με φύκι ή τσίλι, ενώ
τη θέση του μπέικον θα πάρει ένα νέο προϊόν χοιρινού, το ndjua.
Πρόκειται για είδος λουκάνικου με τη μορφή κρέμας, το οποίο
αλείφεται σε κράκερ ή ψωμί. Σε άλλη έρευνα, αναφέρεται ότι το
φύκι θα χρησιμοποιηθεί ως κύριο υλικό στις σαλάτες το 2015.
Μεταξύ των λαχανικών που φαίνεται ότι θα αντικαταστήσουν τη
σγουρή σαλάτα είναι και το κουνουπίδι, το οποίο είναι πλούσιο σε
θρεπτικά συστατικά, ενώ και τα λαχανάκια Βρυξελλών αναγνωρίζο-
νται ως superfood. Ένα άλλο superfood το οποίο έχει την ονομασία
teff και προέρχεται από την Αιθιοπία εμφανίζεται ως εξαιρετική προ-
σθήκη σε σαλάτες, ψωμί, σούπες και δημητριακά. Το teff είναι πλού-
σιο σε ασβέστιο, σίδηρο και πρωτεΐνη, ενώ δεν περιέχει γλουτένη.