cover
story
σιμοποιώντας σε σχετική της ανακοίνωση τον τίτλο: «Το πικρό εί-
ναι το καλύτερο (Bitter is better)».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι καταναλωτές στρέφονται στις
πιο πικρές γεύσεις, τόσο στις μπίρες όσο και στις σοκολάτες και
στον καφέ. Όπως μάλιστα αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, τα πρώτα
πικρά χαρμάνια καφέ έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε αλυσίδες
καφέ των ΗΠΑ.
Το Brinner
Σε δημοσίευμα του BBC, για τις διατροφικές τάσεις του 2015 γί-
νεται εκτενής αναφορά στο Brinner.
Πρόκειται για σύντμηση της πρότασης breakfast for dinner, δη-
λαδή πρωινό αντί βραδινού.
Όπως διαπιστώνει το δημοσίευμα: «Καθώς δεν υπάρχουν αρκε-
τά Σαββατοκύριακα για να δοκιμάσουμε όλες αυτές τις υπέροχες
H τοπική παραγωγή κρέατος δείχνει να προτιμάται από τους καταναλω-
τές.
Η τάση του souping συντελεί στην αποτοξίνωση του οργανισμού με πιο
ωφέλιμο τρόπο συγκριτικά με την κατανάλωση χυμών.