Food Service τ. 124 - page 42

42
cover
story
FOOD
Service
καν ένα ταχυφαγείο τους τελευταίους τρεις μήνες να προτιμούν
ένα εστιατόριο με gourmet burger.
Aυτή η τάση, όπως διαπιστώνει η έρευνα, έχει θετικές συνέπειες
για τις πωλήσεις του κλάδου, οι οποίες αναμένεται να αυξηθούν
κατά 4,5% το 2015, φτάνοντας τα 3,2 δισεκατομμύρια βρετανικές
λίρες. Όμοια δείχνει να είναι η πορεία του κλάδου έως και το 2020
με την αύξηση των πωλήσεων να φτάνει στο 19%.
Όπως διαπιστώνει η Mintel, περισσότεροι από τους μισούς Βρε-
τανούς (52%) καταναλωτές που έχουν δοκιμάσει κάποιο πιάτο σε
εστιατόριο φαστφούντ τους τελευταίους τρεις μήνες δήλωσαν ότι
ενδιαφέρονται να δοκιμάσουν gourmet burger από αλυσίδες γρή-
γορου φαγητού. Επίσης, το 29% των επισκεπτών του φαστφούντ
ενδιαφέρεται για burger με πολύ κρέας, το 26% για burger με με-
γαλύτερη επιλογή σε σάλτσες και το 24% για burger με ψωμί καλύ-
τερων ποικιλιών.
Οι ειδικοί χαρακτηρίζουν το gourmet burger ως έναν παράγοντα
που προσθέτει αξία στην αγορά των burgers. Την περίοδο της οι-
κονομικής κρίσης τα gourmet burgers δείχνουν να ευδοκιμούν, κα-
θώς αποτελούν ένα ικανοποιητικό και οικονομικό γεύμα.
Μία άλλη παράμετρο που ανέδειξε η έρευνα της Mintel είναι το
στοιχείο της ενοχής των καταναλωτών για τις επιλογές τους.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η έρευνα: «Περισσότεροι από
τους μισούς επισκέπτες ταχυφαγείων δηλώνουν προβληματισμέ-
νοι σε σχέση με το ποσοστό λίπους που περιέχουν τα προϊόντα,
ενώ το 48% ανησυχεί για τις θερμίδες που προσλαμβάνει με την
κατανάλωση των burgers».
Με βάση τις ανησυχίες αυτές, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν
το gourmet burger ως μία πιο υγιεινή επιλογή, με δύο στους πέντε
επισκέπτες των ταχυφαγείων να δηλώνουν ότι τα προτιμούν.
Burger παντού!
Το κύμα του gourmet burger δείχνει να χτυπά και στη Βόρεια
Αμερική. Σε δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας αναφέρεται ότι τα τε-
λευταία χρόνια η αναβαθμισμένη, όπως τη χαρακτηρίζει, εκδοχή
1...,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41 43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,...68
Powered by FlippingBook