Food Service τ. 125 - page 36

Ο
κλάδος των ροφημάτων είναι συνεχώς εξελισσόμε-
νος τα τελευταία χρόνια, με τις εταιρείες να επενδύ-
ουν μεγάλο μέρος των οικονομικών τους πόρων στην
έρευνα και στην ανάπτυξη. Κάθε χρόνο παρουσιάζο-
νται νέα προϊόντα της κατηγορίας με πολλά να τυγ-
χάνουν ευρείας αποδοχής, να δημιουργούν τάσεις και να γεμίζουν
τα ταμεία των εταιρειών. Για τη φετινή χρονιά, πολλές και ενδιαφέ-
ρουσες είναι οι τάσεις διεθνώς για τον κλάδο των ροφημάτων με
τη μεταστροφή των καταναλωτών στην υγιεινή διατροφή να δια-
μορφώνει πολλές εξ αυτών.
Η Anuga δείχνει το δρόμο!
Στη φετινή διοργάνωση της διεθνούς έκθεσης τροφίμων και πο-
τών Anuga παρουσιάστηκαν προϊοντικές προτάσεις που τράβηξαν
το ενδιαφέρον καταναλωτών και προμηθευτών. Ένα από τα κύρια
θέματα συζήτησης ήταν τα ενεργειακά ποτά, τα οποία φαίνεται να
επανέρχονται στην αγορά με νέα εμφάνιση. Η ιδέα στηρίζεται στην
πάγια πλέον διαπίστωση ότι οι καταναλωτές ανά την υφήλιο ανα-
ζητούν υγιεινότερα προϊόντα. Όμοια και στηριζόμενα στην ίδια φι-
λοσοφία είναι και τα ροφήματα με αυγό! Το ρόφημα αυγών, πλού-
σιο σε πρωτεΐνες, είναι η νέα πρόταση του κλάδου για τους κατα-
ναλωτές, όπως αυτή παρουσιάστηκε στην έκθεση.
Μάλιστα, σε σχετικό διαγωνισμό κατά τη διάρκεια της έκθεσης,
βραβεύτηκε παραγωγός αυγών ελευθέρας βοσκής για την καινο-
τόμο ιδέα του να παρασκευάσει ρόφημα με ολόκληρα αυγά και χυ-
μό φρούτων. Το ρόφημα περιέχει 12 διαφορετικές βιταμίνες και
μέταλλα, πρωτεΐνες και κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις: βατόμουρο,
φράουλα και τζίντζερ.
Το 2016 φέρνει τσάι με αλόη, νερό καρύδας, μοναδικά
ροφήματα με αυγό, ξεχωριστούς φυσικούς χυμούς και
πολλά άλλα. Οι νέες προτάσεις των εταιρειών
εντυπωσιάζουν, ενθουσιάζουν και δελεάζουν τους
καταναλωτές, εντείνοντας ταυτόχρονα τον ανταγωνισμό στο
εσωτερικό του κλάδου.
To μέλλον
στο φλιτζάνι!
Φάκελος: Ροφήματα
FOOD
Service
36
cover
story
1...,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35 37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,...68
Powered by FlippingBook