Food Service τ. 125 - page 41

FOOD
Service
41
Το προϊόν λανσάρεται ήδη στο Λονδίνο σε περιορισμένες ποσό-
τητες, με τους καταναλωτές να δηλώνουν ευχαριστημένοι, αλλά
να ζητούν ενίσχυση της γεύσης της κανέλας στο ρόφημα.
Την ιδέα εξέλιξε ένας γιατρός στη Βρετανία, ο οποίος υποστηρί-
ζει ότι το νερό κανέλας έχει ευεργετικές ιδιότητες (αν και δεν έχει
αποδειχτεί επιστημονικά) και χρησιμοποιείται εκτενώς στην Αγιου-
βέρδα. Οι μόνες σχετικές μελέτες αναφέρουν ότι υπάρχουν ευρή-
ματα για θετική συμβολή του νερού της κανέλας στην πρόληψη ή
στη μείωση της χοληστερίνης και του ζαχάρου.
Η ζάχαρη σε ελεύθερη πτώση
Σε άγλυκα ροφήματα και ποτά δείχνει να προσανατολίζεται ο
κλάδος, καθώς, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του beverage
daily.com, η ζήτησή τους αυξάνεται.
Ειδικά σε χώρες της Βόρειας Αμερικής και της Δυτικής Ευρώ-
πης, οι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν τα ροφήματά τους
χωρίς ζάχαρη. Το δημοσίευμα επικαλούμενο τα ευρήματα της
έρευνας Sweetening the Global diet, Particularly Beverages,
Patterns, Trends and Policy Responses, αναφέρει ότι μόνο σε χώ-
ρες μεσαίου και χαμηλού εισοδή-
ματος παραμένει σταθερά αυξα-
νόμενη η ζήτηση για ροφήματα
και ποτά που περιέχουν ζάχαρη.
Αντίθετα, σε χώρες με καταναλω-
τές οι οποίοι διαθέτουν υψηλότε-
ρα εισοδήματα, διαφαίνεται να
αναζητούν ροφήματα χωρίς ζά-
χαρη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ζάχαρη βρίσκεται στο επίκεντρο
συζητήσεων στη διεθνή αγορά, καθώς πολλές χώρες εισάγουν ή
ετοιμάζονται να θεσπίσουν νόμους σχετικούς με την επιβολή φό-
ρων στα ροφήματα που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.
Η νοσταλγία στη γεύση
Με την Coca Cola και την Pepsi να επαναφέρουν στην αγορά
προϊόντα που αρχικά παρήγαγαν το 1996, οι αναλυτές κάνουν λό-
γο για την τάση της νοσταλγίας στον κλάδο. Τα Hi-C Ecto-Cooler,
Surge και Crystal Pepsi είναι τα προϊόντα που αναμένονται να ανα-
βιώσουν οι δύο εταιρείες δημιουργώντας μεγάλο ενδιαφέρον στην
αγορά. Ειδικά η Pepsi ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στην αγορά
μία συλλεκτική συσκευασία της Pepsi Perfect, θέλοντας να ζωντα-
νέψει τις μνήμες των θαυμαστών της ταινίας Back to the Future II,
που προβλήθηκε το 1989. Ερευνητής της εταιρείας στατιστικών
ερευνών Euromonitor, σχολιάζοντας τις ενέργειες των δύο εταιρει-
ών, υποστηρίζει ότι οι ίδιες διαπίστωσαν πως θα πρέπει να δώσουν
βάρος στους νεότερους καταναλωτές που παλαιότερα «αγνοού-
σαν» και για το λόγο αυτόν προσπαθούν να υιοθετήσουν έναν πιο
διασκεδαστικό χαρακτήρα.
Η υγεία πάνω
απ’ όλα!
Mία από τις κυρίαρχες τάσεις
για το 2016, όπως διαπιστώνει η
αμερικανική εταιρεία ερευνών
αγοράς Innova Market Insights,
cover
story
'
Σε άγλυκα ροφήματα και ποτά
δείχνει να προσανατολίζεται ο κλάδος,
καθώς, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα
του beverage daily.com, η ζήτησή τους
αυξάνεται.
1...,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40 42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,...68
Powered by FlippingBook